Eindelijk is het dan zover....... - Reisverslag uit Riyad, Saudi Arabië van Mark - WaarBenJij.nu Eindelijk is het dan zover....... - Reisverslag uit Riyad, Saudi Arabië van Mark - WaarBenJij.nu

Eindelijk is het dan zover.......

Door: Mark

Blijf op de hoogte en volg Mark

29 April 2007 | Saudi Arabië, Riyad

Hehe,

na veel aandringen van iedereen en veel mails te hebben gehad omdat mijn fantastische weblog toch wel errug leeg bleef toch een bericht.

Allereerst wil ik toch even zeggen dat mijn afscheid goed is gevierd 3 uur 's middags tot 6 uur 's morgens is toch een hele survival geweest....

De afscheidskado's waren allemaal leuk.(zie foto's)

Na een eerste weekje Saudie kan ik toch wel zeggen dat ik het hier goed naar mijn zin heb.


De eerste week hier was vooral "oh ah wat mooi, wat leuk". Het leven is hier een stuk rustiger in vergelijking met Nederland, alleen het verkeer is nogal dramatisch. Iedereen moet als eerste langs de stoplichten en de toeters raken hier snel versleten. Vrijdag (eh woensdag) in ieder geval weekend voor mij krijg ik mijn huur autootje en dan gaat Saudi te maken krijgen met mijn rijstijl.

Bij mijn foto's kan iedereen alvast een indruk krijgen van de fantastische gebouwen die hier staan. Ik heb deze foto's met gevaar voor eigen leven gemaakt. Zomaar iets fotograferen op straat is best gevaarlijk omdat niet iedereen "blij" is om op de foto te komen.

Iedereen bedankt voor de vele reacties ;-) en voor de Almeloërs die mijn dagboek volgen, 25 mei NACHT VAN ALMELO. Gaat nog leuk worden met het "alcohol rantsoen" dat ik hier heb haha.

Tot laters, groeten Mark

  • 30 April 2007 - 14:37

    Hennie Kuppen:

    Ha, die Mark alles goed daar met jouw?
    Hier gaat alles zijn gangetje. Zijn inderdaad mooie gebouwen. Hoe is het eten en vooral drinken daar. Hebben ze daar ook die beugelflessen van Grolsch.
    Ik spreek je nog wel, de groetjes uit Wijchen.

  • 01 Mei 2007 - 12:11

    Grealda:

    Ha Mark,

    We hebben er een paar op je gedronken gisteren.Leuk weekend gehad maar we hebben je wel gemist.Hoop dat je regelmatig wat op de site zet zodat we een beetje op de hoogte blijven.

    ps wanneer kom je naar Nederland heb gezien weekend 25 mei maar dan is het feest in Almelo en moeten wij werken misschien dat je al een andere datum weet dan kunnen we kijken of we eventueel
    met z'n allen een weekend of dag naar Almelo kunnen komen

    groetjes Grealda

  • 03 Mei 2007 - 12:38

    Yvonne Lee-Kong:

    Hoi Mark,

    alles goed??

    heb je je rijstijl al aangepast, ook in Suriname is het in het verkeer een herrie van toeters, en verder is alles relax, dat heb je in die warme landen. Geniet ervan.
    En hoe is met je job???


    Groetjes,
    Yvonne Lee-Kong

  • 03 Mei 2007 - 19:13

    Liselot:

    Dag Meneer de Groot !!!

    Zo Zo klinkt erg spannend allemaal!!
    Echt een hele stoere actie dit.
    Ga je web log zeker volgen..
    Hoe staat het daar met de dames krijg je wel oog contact of lopen ze echt met gebogen hoofden over straat?
    wat voorn soort stad is het waar je zit hoeveel inwoners enz. En is er in de avonden. En je werk daar hoe bevalt dat?

    Wil meer info Leuk!!!
    Hou je taai Dikke Kus Liselot

  • 05 Mei 2007 - 18:54

    Gerrit En Karien:

    Ha die Mark..
    Niet klagen... Jij hebt de nacht van Riyadh.

    Groet'n uut Almelooo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Saudi Arabië, Riyad

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

08 December 2007

Toch weer terug.....

19 November 2007

Back to Social

05 Oktober 2007

Ramadan en Eritea ?

31 Augustus 2007

Griepje ??

22 Augustus 2007

Dubai....??
Mark

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 374
Totaal aantal bezoekers 37726

Voorgaande reizen:

16 April 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: