Back to Social - Reisverslag uit Almelo, Nederland van Mark - WaarBenJij.nu Back to Social - Reisverslag uit Almelo, Nederland van Mark - WaarBenJij.nu

Back to Social

Door: Mark de Groot

Blijf op de hoogte en volg Mark

19 November 2007 | Nederland, Almelo

Hmmm, we zijn er weer !!!
Veel mensen hebben het al gemerkt, ik ben weer terug. Ongeveer 5 maanden vroeger dan gepland. Helaas liep het project in Saudi niet helemaal soepeltjes en zat ik een paar weekjes uit mijn neus te (vr)eten. (dit is best vervelend met al dat woestijn zand in je neus). Op verzoek van mijzelf en mijn baas hebben we besloten dat ik 2 weken na mijn terugkeer alweer naar huis kon vliegen. Hoe vervelend dit ook vond ;-)

En nu? Zie ik iedereen denken...
Tijd voor een nieuw avontuur....mijn eigen bedrijfje http://www.madegro.com.

Was eigenlijk niet helemaal de bedoeling om dit op korte termijn te gaan doen, maar ja wat moet je dan als de kans zich voor doet.
Dus ik ben sinds mijn terugkomst vrij druk geweest met allerlei regelaarij en ben nu, na een week voor mijzelf aan het werk te zijn, eindelijk weer aan het socializen geslagen. Eindelijk eens weer op de vrijdag na een week hard gewerkt te hebben een biertje pakken (oh wat vervelend). Eigenlijk bedoel ik te Zeggen dat het toch wel weer prettig is om in Nederland te zijn.

Waarschijnlijk vragen jullie je ook af wat er met mijn vriendinnetje is gebeurd. De mensen die mij redelijk goed kennen kunnen het waarschijnlijk wel raden........ Mark vond zeker weer dat ze niet bij elkaar pasten.... en dat klopt wel weer redelijk.
Kortom ik ben weer vrijgezellig in Nederland, wat mij eigenlijk wel weer goed bevalt, haha. Nu alleen nog een keer een deksel dat wel past zoeken.

Weer genoeg geluld, waarschijnlijk blijft het hier een tijdje stil, maar de kans is groot dat ik over een jaartje wel weer in een of ander "vaag" land zit.
Ik zou zeggen tot dan en ik hoop dat een ieder toch een beetje een idee heeft gekregen van de landen waar ik heb rond gezworven.

Groetjes,

Mark

  • 20 November 2007 - 12:56

    Tante Leidy:

    hallo mark,jammer dat je project niet helemaal is gegaan zoals het de bedoeling was maar je moet maar denken dat je nu weer lekker kunt gaan stappen zonder dat je daar ik weet niet hoeveel uur voor moet rijden. en als klap op de vuurpijl kun je nu lekker de feestdagen hier vieren met veel lekker eten en drinken.ik ga zo direct maar eens kijken wat je eigen bedrijfje eigenlijk inhoud. ik ben benieuwd. in-ieder-geval welkom thuis en veel plezier.

  • 21 November 2007 - 20:39

    Huize Zuidema:

    hey mark
    nou wij vinden het wel fijn dat je weer terug bent..
    kan danya zn oome mark ook beter leren kennen..
    veel succes met je bedrijfje(zal wel lukken) en we zien elkaar haha..
    veel liefs van ons

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Almelo

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

08 December 2007

Toch weer terug.....

19 November 2007

Back to Social

05 Oktober 2007

Ramadan en Eritea ?

31 Augustus 2007

Griepje ??

22 Augustus 2007

Dubai....??
Mark

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 614
Totaal aantal bezoekers 37635

Voorgaande reizen:

16 April 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: