Toch weer terug..... - Reisverslag uit Almelo, Nederland van Mark - WaarBenJij.nu Toch weer terug..... - Reisverslag uit Almelo, Nederland van Mark - WaarBenJij.nu

Toch weer terug.....

Door: Mark de Groot

Blijf op de hoogte en volg Mark

08 December 2007 | Nederland, Almelo

Hmmm,

een heerlijk terras weertje, maar helaas... geen terras te bekennen. Jullie zullen nu wel denken waar heeeeft die het over !
Nou ja het is weer zover ik ben weer in Saudie beland, maar gelukkig voor een paar daagjes. Inmiddels is de temperatuur hier heerlijk (29 graden), zeker als je dat vergelijkt met p$%#%weer dat er was toen ik uit Nederland vertrok.
Ik blijf dus maar 4 dagen in Saudie en kom dan lekker weer terug om het volgende weekend in ieder geval wel vrij te hebben en een gezellig house feestje te hebben.
Het "die-hard" stap team (zie vorige verhalen) is inmiddels helemaal compleet met her en der wat uitbreidingen (zowel binnen als buiten Almelo), dus we kunnen er weer tegenaan dit weekend.
Zoals je al merkt valt er helemaal niets te beleven behalve dat de shoarma hier net iets beter smaakt dan in Nederland en de sigaretten hier een klein beetje goedkoper zijn. In ieder geval een goede reden om af en toe naar Saudie af te reizen.
De groetsels maar weer en tot gauw in NL

Mark-al Akbhar

• 10 December 2007 - 08:37

Hey!

Het Die-hard team is zeker weer compleet!
    We gaan er weer een mooi feessie van maken dit weekend!

Groetjes Els

• 17 December 2007 - 10:25

Nadia:

Hoi Mark

Radio FunX is een jongerenzender in Nederland. Iedere dag hebben wij een rubriek waarin we met een Nederlander in het buitenland bellen om te vragen wat daar het nieuws is en ook om te horen hoe het is om buiten Nederland te wonen. Voor de uitzending van vandaag ben ik hard op zoek naar iemand in Saudi Arabië, naar aanleiding van de Hadj die vandaag begint. Het gaat om een telefonisch gesprek vanmiddag rond 18.10 uur en dat zal ongeveer 5 minuutjes duren. Lijkt het jou misschien leuk om over de Hadj en óók jouw ervaringen in Saudi Arabië te kletsen? Of ken jij iemand anders van wie je denkt dat ie dat leuk vindt om te doen? Ik hoor het graag zo snel mogelijk van je.

Alvast heel erg bedankt.

Groetjes, Nadia