Saudie, Nederland en een beetje Engeland..... - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Mark - WaarBenJij.nu Saudie, Nederland en een beetje Engeland..... - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Mark - WaarBenJij.nu

Saudie, Nederland en een beetje Engeland.....

Door: Mark

Blijf op de hoogte en volg Mark

17 Juli 2007 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Jaja wat een avonturen weer aan de titel te zien.
Wat ik ervan vond voornamelijk bRRRRRR... steenkoud dus.
Kom je lekker een weekje naar Nederland is het gewoon 13 graden en dat midden in de zomer.
Het feest begon toen ik in Dusseldorf was geland, het was steenkoud en ik had natuurlijk geen jas bij me. Gelukkig heeft het vliegveld heerlijke warme chocolademelk en zuurkool met worst (echte winterkost).

En zo kwam ik langzaam in de juiste stemming om er weer eens een feestweekend van te maken.
Vrijdagavond gingen we dan ook met zijn allen naar een verjaardagsfeest van iemand die we niet kenden (in ieder geval ik niet). Maar goed feest is feest en je kon dan ook over de koppen lopen zo druk was het...:-), maar wel gezellig.

Rond een uurtje of 12 kwam chief stap-team binnen zetten met het geweldige idee om een stukje muziek te gaan luisteren op de universiteits campus en dat lieten we ons geen 2 keer zeggen of niet Uittie !!!

Er was een of ander daverend feest (= veel drank) aan de gang en tot in de "late" uurtjes heeft het die-hard stapteam zich weer vermaakt (helaas weer zonder Miran.......). Hier begint ook het verhaal van de dubbele afspraken, maar daar vertel ik later nog wel iets over.

Na een weekend te zijn bijgekomen van de fantastische vrijdag heb ik voornamlijk achter de geraniums gezeten om te controleren of het wel regende, stel je voor dat het even een paar uurtjes droog werd...

Donderdag 5 juli was het dan uiteindelijk zo ver, ik was hoogstpersoonlijk uitgenodigd door Yvonne. Yvonne was 25 jaar in dienst bij de ING en omdat ik altijd geweldig gezelschap ben ;-) mocht ik ook komen en dat heb ik geweten.....
Voor iedereen was het onduidelijk wat we gingen doen (behalve voor Tom natuurlijk). In ieder geval was wel duidelijk dat we sportieve kleren mee moesten nemen die "smerig en nat" mochten worden. En ja dat werden ze ook na het bouwen van een vlot op een nogal moerassige bodem. Of het nu toeval is of niet, op het moment dat we starten met de bouw van het vlot begon het zonnetje eindelijk te schijnen. Geniet van het zonnetje konden we heerlijk op het vlot rond dobberen, na afloop van de vaarsessie maakten sommigen nog gebruik van een evenwichts sessie, waardoor ze toch nog een nat pak opliepen.
Uiteindelijk heerlijk geBBQ-ed in onze TIPI en toen werd het tijd om afscheid te nemen, in ieder geval kon Yvonne de weg niet meer kwijtraken, met al haar wegen kaarten.


Na nog een heerlijk weekendje was het tijd om naar ENgeland te vertrekken voor het werk.
Na een aantal treinvertragingen toch nog op tijd op schiphol om te vertrekken naar London.
Ik wist dat Engeland een duur land is, maar een taxi ritje van 250 pond slaat echt alles.
Na bij gekomen te zijn van de schrik bleek het hotel ook nog eens in de middle of nowhere te staan.....Ik had zelf gehoopt op een wat meer bruizende omgeving.
De volgende dag arriveerde mijn collega uit Saudie en hebben we de rest van de dagen na werktijd in London de tourist uitgehangen (we waren beiden nog nooit in London geweest).
We hebben een bustour met een open dubbeldekker gemaakt, een bootritje op de Theems en we zijn nog naar een musical geweest in een van de vele theaters die London rijk is. Kortom een geslaagd weekje voor zowel het werk als prive ;-)


En nu, nu zit ik weer in Saudie, het land van de Custodian of the two holey mosques, zo noemen ze de koning hier.
Het is weer wennen om geen vrouwen om je heen te zien , helaas , dus daarom deze week weer in Bahrein geweest om mijn verjaardag te vieren en daar kreeg ik zowaar een verjaardagstaart, inmiddels was dit zeker al 24 jaar geleden !!!

Groetjes en tot laters.....

  • 18 Juli 2007 - 17:50

    Angela:

    Hey moat,

    hoe is die?
    Zo te lezen heb je gelukkig een leuke verjaardag gehad,met een taart nog wel,je zult wel hebben gebaalt dat er geen vrouw uit sprong,hhaha...
    Nou en hoe was engeland?wat je er ook van had verwacht of?ja die taxi's zijn duur had je beter zelf benzine mee kunnen nemen uit saudie was je stukke goed koper uit!!
    maar geniet er nog lekker van daaro,en laat je weten als je weer aan deze kant bent,moet je zak ook nog door de brievenbus gooien!!vergeet het steeds(lekker dubbel zinnig)

    Nou skat doet rustig aan

    Liefs angela

  • 19 Juli 2007 - 21:40

    Ray,miran En Melissa:

    Hey Markie,
    Ja ja khebt wel weer gehoord over die dubbele afspraak.
    Als er ook drank!?int spel is......haha.
    Maar laat je ff weten wanneer en hoe laat we je moeten ophalen??
    Ray is anders bang dat je er voor niets staat(zou lullig zijn).
    Trouwens de groetjes en dikke kus van melissa haar 2de broer mis ze wel,ze was hier de hele week.
    nou tot snel maar weer....
    groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

08 December 2007

Toch weer terug.....

19 November 2007

Back to Social

05 Oktober 2007

Ramadan en Eritea ?

31 Augustus 2007

Griepje ??

22 Augustus 2007

Dubai....??
Mark

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 337
Totaal aantal bezoekers 37737

Voorgaande reizen:

16 April 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: