Back in Hollanda - Reisverslag uit Almelo, Nederland van Mark - WaarBenJij.nu Back in Hollanda - Reisverslag uit Almelo, Nederland van Mark - WaarBenJij.nu

Back in Hollanda

Door: Mark

Blijf op de hoogte en volg Mark

28 Mei 2007 | Nederland, Almelo

Eindelijk was het dan zover, na een vertaagde vlucht (ook arabieren hebben vliegangst en worden dan van het vliegtuig gehaald)en geen slaap terug in die Heimat. Ja Heimat want Duitsland is nog altijd dichterbij dan schiphol.

Heerlijke dag om door zonnig Nederland/Duitsland te rijden, want hier draagt men immers geen zwart gewaad dat alle schoonheden van de vrouw wegneemt :-).
Na eerst een halve dag bij moeders in de tuin te hebben geslapen werd het toch tijd voor een heerlijk helder heinekentje. Wat knapt een mens daar toch van op.

De tweede dag uitbundig de nacht van Almelo gevierd en ik moet zeggen dat was een groot succes, helaas was mijn die-hard-stap-team niet aanwezig, want ze moesten zonodig ziek en zwanger zijn. haha. Miran ik neem het je niet kwalijk hoor.
De rest van het stap-team moet zijn/haar borst(en) maar nat maken, want ik verwacht toch wel een heftig stap avondje/weekendje......

Eigenlijk was de week veel te kort ik heb heel veel mensen gezien, helaas nog wat mensen gemist (SORRY !!!) maar dat maak ik de volgende keer weer helemaal goed.

Ook de reigers hebben ervan genoten dat ik een maandje weg ben geweest want ik mis 50 vissen (de hele inhoud van mijn vijver):-(

Inmiddels ben ik weer in Saudi en deze week kunnen jullie mijn ervaringen in Bahrein lezen (daar hebben ze wel Heineken ...... en nog veel meer haaha)

Oh ja ik kwam er ook achter dat ik hier post kan ontvangen, bedankt Greal en Peet (en Louis, maar waarschijnlijk heb jij je daar niet mee bezig gehouden haha)
Mijn adres is dus (en ik verwacht wel een hele postzak vol kaarten):

Seder Village

Groeten uit Saudi!!!

• 11 Juni 2007 - 15:05

Els:

Hey!

Miran ik neem het je niet kwalijk hoor.
    Mooi is dat!

Els

• 11 Juni 2007 - 17:10

Miranda:

hey das mooi om te lezen en uuhhh dank je els.....haha
    groetjes