Back in Hollanda - Reisverslag uit Almelo, Nederland van Mark - WaarBenJij.nu Back in Hollanda - Reisverslag uit Almelo, Nederland van Mark - WaarBenJij.nu

Back in Hollanda

Door: Mark

Blijf op de hoogte en volg Mark

28 Mei 2007 | Nederland, Almelo

Eindelijk was het dan zover, na een vertaagde vlucht (ook arabieren hebben vliegangst en worden dan van het vliegtuig gehaald)en geen slaap terug in die Heimat. Ja Heimat want Duitsland is nog altijd dichterbij dan schiphol.

Heerlijke dag om door zonnig Nederland/Duitsland te rijden, want hier draagt men immers geen zwart gewaad dat alle schoonheden van de vrouw wegneemt :-).
Na eerst een halve dag bij moeders in de tuin te hebben geslapen werd het toch tijd voor een heerlijk helder heinekentje. Wat knapt een mens daar toch van op.

De tweede dag uitbundig de nacht van Almelo gevierd en ik moet zeggen dat was een groot succes, helaas was mijn die-hard-stap-team niet aanwezig, want ze moesten zonodig ziek en zwanger zijn. haha. Miran ik neem het je niet kwalijk hoor.
De rest van het stap-team moet zijn/haar borst(en) maar nat maken, want ik verwacht toch wel een heftig stap avondje/weekendje......

Eigenlijk was de week veel te kort ik heb heel veel mensen gezien, helaas nog wat mensen gemist (SORRY !!!) maar dat maak ik de volgende keer weer helemaal goed.

Ook de reigers hebben ervan genoten dat ik een maandje weg ben geweest want ik mis 50 vissen (de hele inhoud van mijn vijver):-(

Inmiddels ben ik weer in Saudi en deze week kunnen jullie mijn ervaringen in Bahrein lezen (daar hebben ze wel Heineken ...... en nog veel meer haaha)

Oh ja ik kwam er ook achter dat ik hier post kan ontvangen, bedankt Greal en Peet (en Louis, maar waarschijnlijk heb jij je daar niet mee bezig gehouden haha)
Mijn adres is dus (en ik verwacht wel een hele postzak vol kaarten):

Seder Village
Al-Khaleej Area
Salman Al Farsi Road
P.O. Box 250305, Riyadh 11391,
block 13 villa 16

Groeten uit Saudi!!!

  • 11 Juni 2007 - 15:05

    Els:

    Hey!

    Miran ik neem het je niet kwalijk hoor.
    Mooi is dat!

    Els

  • 11 Juni 2007 - 17:10

    Miranda:

    hey das mooi om te lezen en uuhhh dank je els.....haha
    groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Almelo

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

08 December 2007

Toch weer terug.....

19 November 2007

Back to Social

05 Oktober 2007

Ramadan en Eritea ?

31 Augustus 2007

Griepje ??

22 Augustus 2007

Dubai....??
Mark

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 334
Totaal aantal bezoekers 37732

Voorgaande reizen:

16 April 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: